Ni som förstår ni förstår……

Det har väl knappast undgått någon att vi är är galna i allt som andas åtminstone en smula retro, gammalt, vintage, antikt eller vad man nu kallar det för. Kärt barn har många namn.

Så nu måste jag bara snacka lite med er om om vår badrumsdörr.

Jag bara tokälskar att vår nya eller borde jag kanske skriva gamla badrumsdörr har en sån där nyckel istället för ett vanligt trist handtag. Lite extra ventilation i dörren också som synes. Inte mycket privacy här inte 🙂 Man kan roa sig med att tjyvkika genom gallret i dörren vilket jag så klart visade Milton när han var här i förra veckan. Kvalar in under kategorin, sånt man får göra som farmor. Man får faktiskt göra nästan vad som helst då. Det är det som är det fina i kråksången med att vara farmor och mormor. Man kan plocka godbitarna och bara njuta fullt ut av de små ljuvliga liven.

Nu är jag som synes ingen inredningsfotograf men det är en högst värdslig sak. Ni som förstår ni förstår. Ni som inte förstår ni förstår inte  och hade nog inte gjort det även om jag varit proffsfotograf

God kväll!

20180717_210014-1.jpg

20180717_210201.jpg

20180717_210112.jpg

 

2 reaktioner på ”Ni som förstår ni förstår……

Lämna en kommentar