Semester och så….

Det verkar bestämt som om jag har smygtagit mig lite semester. Bloggsemester alltså och ja. Det har jag nog. Så jag tror att vi bestämmer det. Jag tar helt sonika en liten lillsemester. Jag har för närvarande galet fullt upp med både en del tråkigheter som gör mig ledsen men också en hel del roligheter och tur är väl det.

Fast allra mest har jag just nu fullt upp med att bli en tvättäkta 50-taggare. Fest i lördags, barnglasskalas idag och vidare festligheter med mannen i morgon på den stora dagen. I dag har det dessutom trillat in både ett fint kort från härliga släktingar och vackra blommor från underbara vänner. Jag älskar ta mig tusan att fylla år.

När jag ändå har er på tråden så kan passa på att tipsa er om vår livejulshopping innan jag går på semester. Det är mina närmaste kollegor på Forever som håller i den men vi alla i teamet är delaktiga. Du har chans att både shoppa och vinna medans du sitter bekvämt i soffan. Kanske med fötterna på bordet och en varm glögg i handen. Det är kl 20.30 nu på måndag den 27 november. Kommentera här eller hör av dig på det sätt du föredrar om du vill få en exklusiv inbjudan.

God kväll från en tanta i sina bästa år vilket just nu fortfarande är 49 men snart 50, hepp, hepp!


50 är det nya 30 har jag hört. Jag är visserligen tämligen nöjd med att vara 50 men ändå. Denna bild är från festen i lördags när jag öppnade presenter. Presentpapper på huvudet är ett underskattat nöje ändå.

Lämna en kommentar