Lite ditt och lite datt!

Då är vi hemma igen efter vårt härliga lilla äventyr i Tyskland. Satan i gatan så bra vi har haft det. Jag kan inte klaga på någonting. Som grädde på moset fick vi dessutom njuta av riktigt finväder. Vi hade mellan 18-24 grader alla dagarna. Så det blev premiär för sommarklänning. Tur att jag som aldrig annars brukar kolla vädret gjorde det just den här gången och fick med mig lite sommarpaltor. Annars hade det jäklar i mig blivit en aning svettig.

Vi kom visserligen hem väldigt sent redan i förrgår kväll men gårdagen bestod mest av jobb och barnbarn både mänskliga och lurviga sådana. Så det är först nu jag har haft tid att sätta mig här i soffan med min lilla laptop. De små älsklingarna är lämnade, frukosten uppäten och vi har spanat in några avsnitt av Yellowstone. Funderar på en pw eller kanske en stund på yogamattan. Lite sugen på att baka också men vi får se vad som hinns med denna gråtrista torsdag.

Ikväll ska jag nog i alla fall förkovra mig lite om kristaller. Jag går som en del av er vet en liten introduktionskurs i kristallhealing. Den är bara på några korta lektioner så jag borde egentligen redan varit färdig men då livet är en smula hektiskt för närvarande så har jag helt enkelt inte hunnit med. Så kanske kanske ikväll. Lite senare ikväll ska jag nog också passa på att ta mig ett långt härligt skumbad och ladda batterierna inför helgen. Jag ska bland annat gå en kurs/ utbildning i reiki eller japansk healing om man så vill. Ser mycket fram emot detta.

Nu har jag landat i att det nog blir både en stund på mattan och en pw. Dags att sätta fart med andra ord men vi hörs snart igen. Tills dess önskar jag er ett gott skratt med nedanstående lilla prct från Skrattemyndigheten. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet så passa på vet ja 🙂

Lämna en kommentar