Den människan gillar jag.

Nu jädrar blir det närbild på tantögon må ni tro. På köpet får ni se mina pormaskar i närbild 🙂

Varför detta nu då kan man undra?

Jo, det ska förklara för er. Jag har ibland lite problem med mina ögon vilket gör att jag kliar mig en hel del vilket gör att mina stackars ögonfransar får ta en hel del stryk mellan varven. Jag brukar också misshandla mina ögonfransar rätt rejält. Det händer nämligen att jag ibland kör med lösögonfransar när jag ska vill vara lite extra fiiiin. Jag köper den sorten där man liksom limmar på en hel rad med fransar på ögonlocken tätt intill ens egna fransar. Funkar hur bra som helst och det syns knappt att det är fejk. Dock är jag en riktig slarvamaja. Lat är jag också när det kommer till sånt här. Så när det är dags att tvätta bort sminket lite senare på kvällen när det är dags att hoppa i bingen efter en grym kväll. Ja, då river jag rätt och slätt bara av fransarna helt utan ”pardon”. Det är så klart inte så bra så då händer det sig ibland att det följer med en liten halv frans eller två. Ibland har jag dessutom limrester kvar i flera dagar efteråt som jag kan roa mig med att sitta och nypa bort när jag soffhänger till en göddig serie eller så. Även då händer det ibland att en liten franstopp följer med på köpet. Så ibland har jag känt att mina fransar nog har sett bättre dagen.

Så när jag nyligen av en slump fick syn på en artikel om fransserum så tänkte jag att det vore väl ändå något för mig. Det har jag i och för sig tänkt länge men ibland är det som ni vet jäkligt långt mellan tanke och handling. Den här gången slog jag dock till och klickade hem ett billigt litet serum från Maybelline som anlände här i brevlådan för ca två veckor sedan. Jag började på stört och har sedan dess använt serumet i stort sett varje dag.

Bilden nedan är tagen efter en veckas användning och ni kanske inte tycker att mina fransar ser så värst mycket ut för världen. Jag ser dock att de små fransarna börjat växa till sig lite och så inbillar jag mig i alla fall att de ser något tätare ut. Nu har det dessutom gått ytterligare en vecka så egentligen borde jag så klart knäppa en ny liten bild men strunt i det. Den här får duga och även om inte ni ser någon skillnad för då skulle jag givetvis haft med en förebild också men jag ser i alla all en liten skillnad. Det är väl ändå huvudsaken tänker jag. Så nu jäklar ska jag alltid använda fransserum. Det är för bövelen inte ens jobbigt. Det är lätt som en plätt.

Heja fransserum och den som kom på den fantastiska lilla produkten. Den människan gillar jag.

wp-1629184314217.jpg
wp-1629184314158.jpg

Lämna en kommentar