Kassen med stort K

kväll har jag varit och flugit på underbara Flow. Alltid lika ljuvligt för kropp och själ att tillbringa en stund där. På flygandeyoga  skrattar vi dessutom alltid väldigt mycket. Så befriande och jag går nästan alltid hem därifrån med ett léende på läpparna. Det kanske inte alltid syns utanpå men jag ler inombords. Så fin känsla.

I dag hade jag dessutom turen att vinna i jullotteriet. En käck liten tygpåse och såna använder jag faktiskt rätt ofta. Kul att få en snygg. De flesta jag har är rätt fula så kanske dags att rensa upp i tygpåseträsket här hemma. Jag har bland annat en från företaget Sovtex vilket står över hela påsen och hur kul är det att strutta omkring med en sån.

Nää, tacka vet jag underbara störtsköna härliga ljuvliga Flow. Den här påse kan jag glatt gå runt med på stan utan att skämmas.

Jag hade alltså inget viktigare än en storyn om när jag vann en simpel liten tygpåse att förtälja er i ikväll. Men så kan det vara i bland.

I morgon är det fredag och jag längtar redan efter att få vakna upp i morgon bitti. Jag tokälskar fredagar ända från det att jag slår upp mina blå oftast någon gång i ottan runt 6-snåret.

Fredagar är bäst!

20191212_221423.jpg

 

2 reaktioner på ”Kassen med stort K

Lämna en kommentar